Äädikane punase kapsa salat

Punane kapsas on mulle koguaeg meeldinud. Võin seda rahulikult süüa lihtsalt niisama, kuid eriti meeldib see mulle mingis salatis, näiteks Colesaw. Balil olles tellisin aga tacosid ja seal peal oli selline eriti mõnus äädikane punase kapsa salat, mida ma koju jõudes lihtsalt pidin valmistama õppima. Valmistamiseks on vaja ainult 5 koostisosa ja mõned minutid vaba aega.



Vaja läheb:
1/2 punast kapsast
1 punane sibul
3 sl õunaäädikat
3 sl pruuni suhkrut
2 sl õli
Soola, pipart


1. Tükelda kapsas ja sibul endale sobivateks tükkideks
2. Lisa kõik maitseained ning sega korralikult.
Mida kauem salat marineerida saab, seda paremini ta maitseb. Vähemalt 30 minutit peaks kindlasti salatil tõmmata laskma.



Nagu juba mainitud sobib see salat ideaalselt igasugu tacode, burritode ja wrappide vahele, aga ka lihtsalt salatiks nt nuudlite kõrvale või buddha bowli. Minu meelest annab see sellist head idamaist hõngu toidule juurde ja vähemalt seni pole mul veel õnnestunud selle salatiga ühtegi toitu ära rikkuda 😂

Kommentaarid

Populaarsed postitused