Bounty

Nagu ühes eelnevas postituses juba mainisin, olen päris korralik maiasmokk ja šokolaadi ostmisest on olnud tõeliselt keeruline loobuda. Aga ei midagi hullu, suurema osa maitsetest saab kodus järgi teha ja tihti on millegi maitsva valmistamine vaat et lihtsam kui poodi jalutamine.
Seekord võtsin ette Bounty, mis pole küll kunagi mu lemmikute hulka kuulnud, kuid kookos on mulle järjest rohkem meeldima hakanud ning selle valmistamine tundus ka jube lihtne. Etteruttavalt võin öelda, et nii ka oli.



Vaja läheb:
200 ml kookosvõid
60 g kookoshelbeid
60 ml agaavi- või vahtrasiirupit
200 g tumedat šokolaadi


Valmistamine:
1) Sulata kookosvõi
2) Sega omavahel kookosvõi, siirup ja kookoshelbed
3) Vala mass nt ahjuvormi, silu tasaseks ja pane sügavkülma tahkuma
4) Kui batoon on tahke, lõika sellest endale sobiva kujuga tükid



5) Sulata šokolaad, kasta tükid sinna sisse ja lase taheneda kuni šokolaad enam näppe ei määri



Kui poest šokolaadi ostes oli Mars mu lemmik ja Bountyt ostsin ainult juhul kui mitte midagi muud poes ei olnud(ehk mitte kunagi), siis isetehtud variantidest on Bounty mulle meelepärasem. Natuke lihtsam teha ka, kuigi mingit teadust pole kummagi valmistamise juures vaja rakendada. Seega, kui sa tunnikese suudad oma šokolaadi isu taltsutada, siis poest ostmise asemel soovitan tungivalt ise tegemist proovida! 😉

Kommentaarid

Populaarsed postitused