Taimetoidu workshop

Kõigepealt tahaksin vabandada, et nii pikalt siin blogis vaikus on valitsenud, aga see ei tähenda, et maitsva toidu meisterdamine tahaplaanile oleks jäänud!
Pikk paus on sisse tulnud kahel põhjusel. Esiteks sai meie pere oktoobri lõpus lisa ja loomulikult saab tema suurema osa meie tähelepanust :)
Ma usun, et teine põhjus on teile, mu blogi lugejatele, päris põnev... Nimelt otsustasin koostöös Treff Stuudioga korraldada taimetoidu töötoa, kus saame kõik koos taimetoidu üle arutada ja loomulikult maitsvaid roogi valmistada!!!



Esimese töötoa teemaks on tofu ning toimub see juba 25. novembril. Oodatud on kõik taimse ja loomulikult maitsva toidu fännid. Koos hakkame valmistama krõbedat tofukotletti ning imelist snickersi kooki. Mõlemad retseptid olen juba siin avaldanud, kuid pika vaikuse ajal olen usinalt tootearendusega tegelenud ja nii tofukotletti kui snickersi kooki veel maitsvamaks ning isuäratavamaks muuta suutnud.
Kuigi põhirõhk läheb nende kahe asja valmistamisele, proovime kätt ka coleslaw salati ja avokaadomajoneesi valmistamisel ning vaatame, kas kartulist ja porgandist on võimalik juustu teha! :)

Uues kuues tofukotlet
Tuunitud snickersi kook


Kuna grupp on väike, siis saavad kõik osalejad aktiivselt osaleda ning oma oskusi täiendada. Keegi lihtsalt pealt vaatama ei pea :)
Täpsemat infot workshopi kohta leiate siithttps://www.facebook.com/events/2003956162983984/
Kui tekib küsimusi, siis võite julgelt kirjutada facebooki ürituse alla või otse minu postkasti! Töötuppa registreerimiseks kirjuta info@koogikontor.ee.
Mina igatahes ootan põnevusega 25. novembrit, teiega kohtumist, muljetamist, koos kokkamist ja loomulikult imemaitsva kõhutäie nautimist!
PS! Boonusena on kõigil toidufotograafia huvilistel soovi korral võimalik saada uusi nippe kogenud Merilin Siimpoeg juhendamisel. Seega võta kaasa ka oma fotokas!
Merilini tegemistega tutvu lähemalt www.koogikontor.ee

Mina ja mu abikaasa Kadri Balil kokakursusel





Kommentaarid

Populaarsed postitused