Täidetud paprikad



Jälle on aeg üks üsna klassikaline roog taimseks muuta. Seekordseks "ohvriks" on täidetud paprikad. Pean tunnistama, et ei ole tegelikult mitte kunagi varem täidetud paprikaid teinud. Maitsnud vist siiski olen, aga see pole päris kindel ka(eks see mälu pole enam selline nagu 5 aastat tagasi 😂). Igatahes ei mäleta ma kuidas siis need nn õiged täidetud paprikad maitsema peaks ja seepärast oli mul lihtne enda versioon välja mõelda. Tegelikult pole siin eriti midagi isegi välja mõelda, sest roog on üsna lihtne ja valikuvabadust väga palju. Paprikaid võib ju täita ükskõik millega... Mina valisin sellised asjad, mis juba mõnda aega külmikus oma korda ootasid ja ära kasutama pidi. Vaatamata sellele, tulid paprikad nii maitsvad, et julgen retsepti ka teiega jagada!



Vaja läheb:
4 paprikat
300g hakitud soja tomatikastmes
1 purk ube
150g riisi
1 sibul
3 küüslauguküünt
Peotäis peterselli
Taimset juustu
2 sl õli
3 sl meelepärast kastet(tšilli, BBQ vms)




Valmistamine:
Mul oli külmikus burritodest alles jäänud riisi ja oa segu, seega ma ei pidanud uut riisi keetma hakkama 😊
1) Keeda riis vastavalt juhistele
2) Lõika paprika pealt õhuke viil ära ning noki sisu välja



3) Pane potti piisavalt vett, et see kataks paprika. Aja vesi keema, lisa natuke soola ning keeda paprikaid 2 minutit. Seejärel kurna paprikad ning jäta need ahjuvormi oma aega ootama



4) Kuumuta pannil õli ning lisa hakitud sibul. Prae 3 minutit



5) Lisa purustatud küüslauk ning prae veel paar minutit



6) Seejärel lisa hakitud soja, sega korralikult ning lase 3 minutit praadida



7) Lisa pannile hakitud petersell ning riis ja (kurnatud)oad



8) Sega kõik korralikult läbi ning lisa kaste. Mina kasutasin kodus tehtud magusat tšillikastet. NB! Kui sa kastet kasutada ei taha, siis kasuta maitsestamiseks meelepäraseid maitseaineid



9) Vahepeal riivi juust, sest nüüd on aeg paprikaid täitma hakata. Esmalt lisa 1-2 sl täidist, seejärel natuke juustu(ma kasutasin lisaks tavalisele taimsele juustule ka natuke kodust fetat, sest see on lihtsalt väga maitsev), siis jälle täidist ning kõige peale uuesti juustu. Puista peale ka peterselli



10) Tõsta paprikad 180-kraadisesse ahju umbes 20 minutiks. Ma kasutasin viimased 5 minutit pöördõhu funktsiooni, aga see ei ole kindlasti kohustuslik. Lase paar minutit jahtuda ning ongi valmis!



Kogu protsess algusest lõpuni võtab aega umbes tunni. Kui teil leidub, sarnaselt minule, külmikus juba valmis riisi, siis saab söök loomulikult kiiremini valmis.
Nagu ikka mu retseptide puhul, siis midagi kontimurdvat siin ei ole. Kõik on lihtne ja loogiline ning tulemus on maitsev ja näeb, vähemalt minu arvates, väga kena välja ka. Külaliste saabudes sobib see ideaalselt nii eelroaks(kui paprikad on väiksed) kui ka pearoaks. Mina igatahes usun, et see maitseb kõigile, mitte ainult taimetoitlastele! 😊



Kommentaarid

Populaarsed postitused