Läätsepasteet

Pasteediga on mul terve elu olnud väga veider suhe(kui seda nii saab nimetada). Lapsepõlves ei sallinud ma seda silmaotsaski ja juba lihtsalt mõte pasteedist ajas kergelt öökima. Mingil hetkel elus hakkas pasteet mulle aga jubedalt maitsema. Iga päev käisin poes ja ostsin aga uue karbi pasteeti, panin kodus võileiva või küpsise peale ja sõin lihtsalt niisama lusikaga ka.
Loomsest toidust loobumisest alates ei olegi ma väga pasteedi peale mõelnud(what a suprise!😂), aga sattusin juhuslikult ühe huvitava retsepti peale, mis tundus väärt katsetamist. Seda ma ka tegin, maitse meeldis väga ja nüüd on aeg see ka siia kirja panna.



Vaja läheb:
2 sl õli
2 sl peedipüreed
1 purk läätsesid
100g shampinjone
1 punane sibul
2 küüslauguküünt
2 sl konjakit
2 tl rosmariini
2 tl tüümiani
150 g kreeka pähkleid
2 sl sojakastet



Valmistamine:
1) Kuumuta pannil õli ning lisa hakitud sibul ja prae paar minutit
2) Lisa küüslauk ning prae veel 1 minut
3) Lisa pannile hakitud shampinjonid ja maitseained ning sega läbi
4) Seejärel vala pannile konjak ja kuumuta seni kuni vedelik kadunud
5) Pane kõik koostisosad köögikombaini(saumikser toimib ka hästi) ja püreesta ühtlaseks pasteediks



Ma küll päris täpselt ei mäleta enam, mis maitsega "tavaline" pasteet on, aga ma arvan, et see konkreetne variant rahuldab ka kõige nõudlikuma pasteedisõltlase soovid.
Kui esimene laar pasteeti valmis sai, siis juhtus nii, et päevaga sai otsa terve päts sepikut. Järelikult on tõesti hea pasteet ja ega muud polegi kui jõudu katsetamisel!

Kommentaarid

Populaarsed postitused