"Muna"puder

Üldiselt ei ole ma hommikusöögi suhtes väga valiv. Olen vabalt võimaline veega kaerahelbeputru(muidugi külmutatud marjadega) aasta aega järjest igal hommikul sööma. Võimalik, et see oli väike liialdus, aga umbes 300 päeval eelmisest aastast ma just nii oma hommikuid alustasingi. Kaerahelbepuder on jube hea lahendus, sest seda on lihtne valmistada, see on kasulik ning maitseb hästi. Polegi nagu põhjuseid, miks midagi muud süüa. Kahjuks olen viimasel ajal tähele pannud, et pudru söömine tekitab mul pooleks päevaks kõhus raskustunde ja see pole väga meeldiv. Niisiis olen otsimas uusi ja maitsvaid (soolaseid)hommikusöögi retsepte. Ühte maitsvat "muna"pudru retsepti tahangi seekord teiega jagada.



Vaja läheb(1-2 sööjat):
150g purustatud tofut
100 ml kikerhernevedelikku
150g kikerherneid
1/2 paprikat
1 punane sibul
2 küüslauguküünt
Peotäis spinatit
1 sl õli
1 tl kurkumit
Soola, Pipart(ja muidu meelepäraseid maitseaineid)
* Taimset juustu
* Murulauku



Valmistamine:
1) Sega omavahel tofu ja kikerhernevedelik
2) Haki sibul, paprika ja küüslauk ning prae neid paar minutit õliga kaetud kuumal pannil
3) Lisa kikerherned ning prae veel paar minutit



4) Nüüd lisa ka tofu, kikerhernevedelik ning maitseained ja prae seni kuni vedelik on kadunud
5) Lisa ka spinat ja sega korralikult läbi
6) Tõsta kogu kupatus taldrikule, soovi korral riivi peale taimset juustu ning lisa hakitud murulauk



Tõesti tuli sellest üks väga hea "muna"puder. Seda on lihtne teha, ei võta kauem aega kui tavaline munapuder, on väga toitev ning maitse on ka suurepärane. Ühesõnaga väga hea vaheldus hommikupudrule!

Kommentaarid

Populaarsed postitused